M3 kombi
Re: M3 kombi
Generalnie, żeby to zrobić fajnie to musisz liczyć, że wydasz więcej jak na ładne M3 E46 Coupe.
Przechodziłem przeróbkę 525D E39 Touring na M5 i sporo zaskoczeń było po drodze, na pewno szukaj manuala jako biorcę i 3,0 w benzynie, wtedy będzie najmniej niespodzianek.
Samo włożenie silnika do Twojego auta to pewnie z 20-25k, w opcji powyższej wydasz 70-80k, żeby było fajnie i ładnie.
Przechodziłem przeróbkę 525D E39 Touring na M5 i sporo zaskoczeń było po drodze, na pewno szukaj manuala jako biorcę i 3,0 w benzynie, wtedy będzie najmniej niespodzianek.
Samo włożenie silnika do Twojego auta to pewnie z 20-25k, w opcji powyższej wydasz 70-80k, żeby było fajnie i ładnie.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 kombi
Jak chcesz żeby wyglądało jak m3 to wydasz jak Bombel napisał ok 50tyś+ na przeróbkę jak ma mieć tylko silnik i napęd z m3 to ok 25-30tyś plus zakup e46 touring.


- RONIN
- Posty: 58
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 22:53
- Auto: E46 M3 smg/E30 cabrio 328i
- Lokalizacja: UK/PL
Re: M3 kombi
atwatw pisze:Dla mnie to koniec rozmowy.tom-wiec pisze:Ja piszę: "kupienie anglika luba usa'ńczyka po lekkim dachu i przełożeniem czego się da czyli silnik skrzynia wał dyfer most zawieszenie, licznik, resztę sprzedać. Co się nie da przełożyć kupić nowe."
A Ty mi: " Taka operacje jest droga i nwm czy opłacalna, bo M to nie tylko silnik."
Jak mam Cię brać na poważnie? A ogólnie to kupiłem moją 3 na handel (jest w dużo lepszym stanie niż ta na filmiku) i chciałem kupić audi a6 czy coś w stylu szybkiego kombi ale zakochałem się w bawarceTrochę dziwne, że na forum M3 ktoś mnie zachęca do kupienia mercedesa czy audi
![]()
Napisałem gdzie chce nią jeździć
Ja nie jestem fanem BMW, Merca czy Poloneza. Lubię auta i staram się być racjonalny. Na forum się zarejestrowałem by dowiedzić się więcej o M bo gdzieś w głębi mojej głowy jest plan na taki samochód. Nie będę nikomu niczego wmawiał. Jak administracji forum moja obecność się nie podoba, można konto usunąć.
Pozdrawiam.
Jak nie jestes fanem Bmw to nie wiem co tu robisz??? a tym bardziej ///M. Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to nie truj dupy o mercedesach czy audi



Re: M3 kombi
Dzięki za odpowiedzi. Nie mam zamiaru jeździć po torze, latać bokiem jak mistrz ani popylać 300 autostradą. Reguła jest prosta 2 kajaki na dachu, 2 osoby w środku i dużo zabawy. Mamy tym po prostu dojechać kilka razy w roku w góry plus czasami pewnie jakiś zlocik
więc poszerzenie nadwozia raczej nie wchodzi w grę jeśli jest to możliwe. Zawieszenie nie ma być obniżone tylko na wysokości oryginalnego. Z zewnątrz nieoryginalny bedzie prawdopodobnie tylko przedni zderzak. Czyli odpowiadając na poprzednie pytania to będzie to raczej kombi z silnikiem od m3 a nie m3kombi 


Re: M3 kombi
Ok, ale wkładając dyfer z M3 ze szperą, musisz włożyć cały wózek od M3, a wtedy robi się z tyłu szeroko, więc ori błotniki nie zasłonią kół.
Więc tak czy inaczej, tył trzeba poszerzyć. Chyba że zostawisz zwykły dyfer np. z 330, ale wtedy nie masz szpery, co nie daje tyle radochy
Więc tak czy inaczej, tył trzeba poszerzyć. Chyba że zostawisz zwykły dyfer np. z 330, ale wtedy nie masz szpery, co nie daje tyle radochy

Oryginalne części nowe BMW!!!
Z Fakturą VAT 23%.
Dla forum spore rabaty!
Pomoc Drogowa 24H
tel. 793-90-30-02
Z Fakturą VAT 23%.
Dla forum spore rabaty!
Pomoc Drogowa 24H
tel. 793-90-30-02
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M3 kombi
Nie robi się za szeroko m3 ma szerokie felgi z niskim et głównie dzięki temu koła są wypchnięte spokojnie zmieścimy to w seryjny błotnik tylko z innym kołem.
Re: M3 kombi
Typowy setup do ostrej jazdy 


